Sebuah blog berkaitan dengan Info Penting, Isu Semasa, Agama, Sejarah, Bisnes Online, Teknologi dan Kesihatan.

Permintaan Tinggi Online Game



Saya akan mulakan eCourse #1 dengan membawa anda melihat permintaan online game ini.

Bahagian ini sangat penting sebab anda mesti tahu dan memahami sesuatu projek atau produk yang anda nak buat mesti jelas jumlah permintaanya.

Ini kerana, anda perlu mendapatkan sejumlah TRAFIK yang cukup untuk hasilkan pendapatan.

Jika anda masih lagi samar-samar tentang kehebatan portal games online, mari saya tunjukkan kepada anda beberapa bukti kukuh yang menunjukkan bahawa laman games online ini merupakan lubuk emas untuk anda hasilkan pendapatan melalui internet.

Anda boleh lihat demandnya menggunakan tools google keyword planner

https://adwords.google.com/KeywordPlanner


Jadi untuk online game ini anda lihat dua keyword kriteria.

[1] Keyword umum mengenai online game
=====================================
[+] Game Online
Keyword "Game Online" itu sendiri mencatatkan jumlah carian sehingga 1,000,000 setiap bulan di seluruh dunia. Ini menunjukkan website games online mempunyai potensi yang amat besar dalam menarik ramai pegunjung

[+] Play Online Games
Untuk keyword play online games pula, ia juga mencatat jumlah carian yang amat tinggi setiap bulan. Ia mencecah hingga 246,000 setiap bulan. Ini juga merupakan satu jumlah angka yang amat banyak.
 
[+] Free Games Online
Carian untuk keyword free games online merupakan kata kunci yang lebih spesifik iaitu jumlah pengguna internet yang mencari permainan games online secara percuma. Ianya mencecah sehingga 201,000 sebulan.
 
[+] Play Free Online Games
Walaupun keyword ini menjadi lebih spesifik dan fokus, namun hasil cariannya juga masih lagi amat besar. Keyword untuk play free online games mencatat jumlah sehingga 165,000 orang setiap bulan!
 

[2] Keyword khusus berdasarkan nama game.
=====================================
Sekarang kita beralih kepada kajian keyword yang berkaitan dengan kategori games dan nama games pula. Kita akan melihat setiap sudut hasil dari kajian itu dengan lebih mendalam dan spesifik. Di bawah ini antara perminan games yang mempunyai carian yang agak tinggi:

[+] Kogama Games
Keyword kogama games Secara spesifiknya mencatat sekitar angka 5,400 sebulan:
Permainan kogama games mempunyai potensi yang amat besar. Ini kerana hasil carian dari September 2013 yang lepas, jumlah cariannya semakin meningkat dari bulan ke bulan.

[+] Zombie Games
Permainan zombie games juga mempunyai permintaan yang amat tinggi. Anda mungkin terkejut bila saya katakan untuk zombie games, seramai lebih daripada 300,000 orang yang membuat carian setiap bulan. WOW!

[+] Cake Games
Permainan yang berkaitan dengan cake juga mempunyai carian yang amat banyak. Jumlah carian untuk games sebegini pula mencecah hingga 74,000 setiap bulan! Rupa-rupanya amat ramai yang gemar bermain games yang berkaitan dengan cakes di internet.

[+] Basketball Games
Bagaimana pula dengan games yang berkaitan dengan basketball? Mengikut carian, pengguna internet yang mencari basketball games di internet mencecah 301,000!

Melihat kepada semua kajian keywords di atas, saya yakin hati anda sudah mula terbuka untuk menerima fakta bahawa niche games online ini merupakan satu niche yang mempunyai potensi yang amat besar.

Kesemua online games yang dikongsikan berada di laman online game yang saya baru bina iaitu

http://www.GameBocah.com

Apa yang saya kongsikan hanyalah sebahagian kecil dari permintaan berkaitan online game, itu belum lagi untuk game online yang lain.

ads
0 Comments for "Permintaan Tinggi Online Game"

Back To Top Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...